Alla inlägg den 7 mars 2012

Av peggan - 7 mars 2012 15:10

I dag fyller världens finaste Mys 10 år! Helt otroligt vad tiden går (alldeles för fort)!

Inte märks det så mycket att hon är 10 år, lite stel så här när det är kallt innan kroppen kommit igång men annars full fart. Utseendemässigt syns det inte alls! Inte ett grått strå till skillnad mot sin matte.

Olika falla åldrandets lotter.


Födelsedagen har firats med lite extra gott och en promenad med kompisgänget, hade tänkt lägga spår men det var så f..bannat kallt och jag är mitt i nattjobb så det får bli en annan dag.

Lyxmiddag serveras i kväll och extra mycket Mysanuppskattning har givits såklart!


Idag fick jag en ledsam nyhet, en fin och härlig träningskompis har lämnat jordelivet!

Han kommer att bli djupt saknad, en väldigt geneös, rolig och snäll människa!

Hunden letar ett nytt hem också så vet ni någon som vill ha en otroligt snäll men stor vovve så hör av er!

Mina tankar går förstås till hans familj, jag vet att de har väldigt ljusa minnen av honom så saknaden blir stor.


Till helgen drar kursandet i gång, Jag ska hålla en intensivkurs i Appell-Lägrelydnad.

Ingen rast, ingen ro! men kul blir det!

Hoppas på fint och varmt väder!

Ha det gott!   


Min finaste 10-åring!  

     

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards