Alla inlägg den 26 april 2011

Av peggan - 26 april 2011 22:02

En helt underbar påsk har jag haft, och solen har ju visat sig från sin bästa sida!

Fint grisskär är jag nu på valda delar av kroppen, inte lätt att vara Viking när huden är svag för solen  !

                     

I torsdags packade jag bilen full, tog med mig lilla Gaia och åkte ner till Vadstena för att träffa några Tonedosare ( kennelgänget ) där.

Helgen var späckad av hundträning, glada skratt och god mat (ja, och vin då   )

Alla syskon till Gaia hann jag träffa och vilka jätteduktiga småungar de är! För att inte tala om duktigt folk på andra sidan snöret!

Representanter från V-kullen visade lika goda sidor de, härligt!

Också fick vi rå om bästa M.


Hemfärd för mig på söndagen, lika trist varje gång att lämna detta härliga gäng men plikten kallade, jobb måndag natt och så var det ju debut för Gaia på måndagmorgonen! Appellklass!

Hua så nervös jag var! Inte hjälper det ett endaste dugg att jag tävlat massor förut! Tack och lov hade jag fint stöd med i form av kompisen B.

Och bra gick det! Uppflyttad liten Gaia! Äntligen slipper vi traggla ängsspår, skönt!


Det är verkligen full aktivitet nu för mig, två kurser håller jag, en tillsammans med J och en själv och så går jag kurs med Gaia också för säkerhets skull!

Vila är inget för mig tydligen   .

Kursdeltagarna är jätteduktiga och ambitiösa så det kommer att bli jättehärligt trots att det kanske blir lite mycket att pyssla med.


Fortfarande är vi utan dator, får blogga i iPhonen vilket är ganska jobbigt så det blir inte lika ofta nu.

Fast idag har jag en lånedator så jag kan leka lite med löjliga gubbar!

ha det gott i vårsolen!

  

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards