Alla inlägg den 3 april 2011

SPA

Av peggan - 3 april 2011 17:33

Jajamensan, i morgon bitti tar jag tåget ( går det?) till Sunne för att vara på Selmas SPA till torsdag!!!Det är mitt jobb som ska på konferans men lite bad med bubbel ( ja, jag menar det tvetydigt ) ska väl hinnas med mellan konferenspassen. Härligt att byta lite miljö, har hört att det ska vara sagolikt vackert där också.Kära systra mi hjälper till med vovarna när inte dotter eller make kan så de får det så bra så!Som vanligt har veckan varit fullproppad, vet inte hur det går till men det är alltid fullt upp runt mig, hopplös på att se till att ha en fri dag det är jag!Massor av hundträbing har det blivit, så roligt!Det trista är att vår dator har sagt upp sig, j..la skitpryl!!!!! Den har inte många år på nacken, tycker allt att den skulle hålla några år till.Nu får man därför göra det som går via Iphonen som att blogga :-) .Ganska mycket bökigare är det!Ha det gott under veckan!

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards