Alla inlägg den 13 april 2011

Av peggan - 13 april 2011 15:17

Nu är det gjort, har badat båda vovarna, puh! Mysan har återgått till att vara fina fluffhunden och Gaia har inte torkat ännu men hon är ju ingen fluffboll så vi får se hur hon blir.Tänkte ta mig ner till vännen G i morgon för samma procedur på finaste Jippii! Sen får allt ryggen vila ett tag!Lite pedikyr, öronrens och expotbehandling har ingått också för nu vaknar di eländiga fästingarna, blää!Just nu kör jag hårdträning av ängspår med Gaia, inte hennes bästa precis.... men det blir stadigare för varje gång så till slut ska det bli klockrent.Måste ju träna på så man kommer upp till dom roliga klasserna o brukset:-)

I går startade jag kurs med J, ett härligt gäng deltagare verkar det bli, tror vi kommer få riktigt roligt tillsammans på kursen! Gaia fick vara visninghund på Appell-lydnaden efter att ha visat på 4-klövern, tror ni hon var lugn och samlad efter det???? Hihihi, vilda Gaia!J:s hund Ninjo visade lydnadsklass 1, han var ganska taggad han med!Härligt med glada pigga hundar!I morgon ska jag och Gaia börja tävlingskurs men som elever, nyttigt för lillhunden med miljöträningen!Ha det gott alla!

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards