Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av peggan - 10 augusti 2011 13:03

Ja, så är det, har fortfarande semester kvar att njuta av! Ganska skönt att bara vara ledig och slippa tänka på jobbet ett tag till även om jag trivs finfint på mitt jobb.

Vi hade ju en del renoveringsplaner som gick i stöpet, inte lätt att göra sådant med liten valp som ska passas hela tiden! Hon är nu 11 veckor och renoveringen får skjutas på framtiden ett tag.


Hundträning är det för fullt! Gaia är i testartagen, försöker sätta sig upp mot Mysan den lilla markattan och testar gränser för fullt! Kan väl säga att hela flocken hemma röstar ner henne utom lilla Chilla som bara äääälskar Gaia! Världens roligaste lekkompis ju!


Jippii har blivit återförenad med sin älskade matte igen, oj så glad hon blev att träffa henne   ! Härligt att se den lyckan hos en hund. Även om hon gillar mig oxå så går inget upp mot hennes matte!  


Nu har det varit några dagar med växlande väder, regnskurar, muller av farbror Tor och sol som tränger igenom. Så torrt som det är här behövs det en hel del regn även om livet känns behagligare i sol!


Sen vill jag sända en extra tanke till världens goaste jobbarkompis, du vet att jag alltid finns där och hjälper till med vad du önskar! stor kram till dig!  


Njut nu av kräftor med vidhängande dryck!

  

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards