Alla inlägg den 27 mars 2013

Av peggan - 27 mars 2013 17:00

Ja, nu är det drygt 2 veckor kvar till klubbens lägrespår, tog några bilder på hur det ser ut hos oss, så härmed delar jag med mig av ett citat från facebook:


Hjälp VÅREN, ät snö!


Idag har det ändå varit härligt ute, lite vind men ingen kall vind, + 6 grader i solen och några i skuggan, snön sjunker sakta undan och det börjar bli lite "svampigt att gå nu över snötäckta ängar vilket bådar gott!

I södersluttningar har barmarken gjort framsteg, hoppas nu på att natttemperaturen stiger till över 0 så kanske snön hinner smälta till 14 April då tävlingen är.


Påskhelgen står utanför dörren men för mig blir det jobbet som gäller, jag har en fin förmåga att få scheman som innebär arbete på storhelger, nästa storhelg är Midsommar.... som jag jobbar!


Här lite bilder från idag, vad tror ni?

Hinner det smälta?!

Håll tummarna!


Appellplanen


Skogsglänta i söderläge

   


Norrläge

 


Nordväst

 


Glad påsk och ha det gott!

  

Presentation


Välkommen till en hundtokig kvinna som bor med make, vuxen dotter och 2 underbara Border Collie.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad!


Ovido - Quiz & Flashcards